Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. finansowo-księgowych - ½ etatu
1) wymagania niezbędne (konieczne):
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie co najmniej średnie (preferowane wyższe) - kierunki ekonomiczne
f) biegła obsługa komputera -umiejętność korzystania z programów zawartych w pakiecie biurowym MS Office,
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
2) wymagania dodatkowe:
a) znajomość programów księgowych;
b) dobra znajomość przepisów ustaw, w szczególności: o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, o rachunkowości, o podatku dochodowym od osób fizycznych, z zakresu ubezpieczeń społecznych, o ochronie danych osobowych.
c) systematyczność, odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, komunikatywność.
1) prowadzenie obsługi finansowo - księgowej Gminy i Urzędu Gminy, w tym:
a) kompletowanie dokumentacji księgowej;
b) księgowanie dochodów i wydatków;
c) sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych ,
2) prowadzenie spraw wynagrodzeń pracowników Urzędu Gminy oraz rozliczanie umów cywilnoprawnych ;
3) wykonywanie innych poleceń służbowych związanych ze stanowiskiem.
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV)
3) Kwestionariusz osobowy
4) Potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów dotyczące:
- wykształcenia,
- ukończonych kursów, szkoleń i innych dodatkowych uprawnień,
- świadectwa pracy,
- dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów niepełnosprawnych chcących skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
5) oświadczenia kandydata:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na wskazanym stanowisku .
6) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji
1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze - ½ etatu
(w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę umowa zostanie zawarta na czas określony do 6 miesięcy; podczas trwania umowy pracownik zostanie skierowany do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem, pozytywny wynik egzaminu jest jednym z warunków dalszego zatrudnienia).
2) charakter pracy: praca biurowa; samodzielne stanowisko, praca przy komputerze do 4 godzin.
3) stanowisko pracy zlokalizowane będzie na parterze budynku (podjazd dla niepełnosprawnych),
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Konstantynów w grudniu 2019 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „ dotyczy naboru na stanowisko ds. finansowo-księgowych” w sekretariacie Urzędu Gminy Konstantynów ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 2, pok. Nr 16 lub
przesłać pocztą na adres Urzędu w terminie do dnia 25 marca 2019 r. do godziny 1530(decyduje data wpływu do Urzędu.)
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne, określone w ogłoszeniu, zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internatowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
Dodatkowe informacje udzielane są pod numerem telefonu 83 3414192 wew. 25 i 29.
Dodano do BIP dnia 13-03-2019 14:16:59