Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Konstantynów

Logo - Urząd Gminy Konstantynów

Obsada

Szczególowe wyszukiwanie
Imię i Nazwisko Informacje Kadencja Okres Kolejność
Jerzy Koguc Stanowisko:Inspektor d/s budownictwa, planowania przestrzennego i ochrony środowiska
Telefon:833414192
Email:
Godziny przyjęć:

poniedziałek-piątek 7.30-15.30

pok. nr 1


Obowiązki:

Do podstawowych zadań realizowanych na stanowisku ds. budownictwa , planowania przestrzennego i ochrony środowiska należą sprawy: 1. z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego w szczególności:

  1. prowadzenie i koordynacja prac związanych z opracowaniem, uchwalaniem i realizacją materiałów planistycznych:

  2. opiniowanie podziału nieruchomości w aspekcie zgodności z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,

  3. przygotowywanie projektów opinii, uzgodnień i wskazań organów w przedmiocie zgodności planowanych działań inwestorów w terenie z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,

  4. wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego,

  5. przygotowywanie postanowień i decyzji administracyjnych w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego, ustalenia warunków zabudów}' i zagospodarowania terenu oraz zmiany sposobu zagospodarowania obiektu budowlanego i terenu,

  6. ustalanie przeznaczenia i zasad gospodarowania terenem,

  7. prowadzenie ewidencji numerów porządkowych nieruchomości, budynków i mieszkań nazewnictwo ulic i placów oraz współpraca w tym zakresie z Urzędem Statystycznym

  8. przygotowywanie wnioskowo pozyskanie finansowych środków pozabudżetowych w tym z UE na prowadzenie zadań inwestycyjnych ( przygotowywanie dokumentacji przetargowej realizacja, rozliczanie monitoring i sprawozdawczość.),

  9. nadzór nad utrzymaniem i eksploatacja obiektów administracyjnych gminy,

  10. przeprowadzanie postępowań w sprawach oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć,

  11. przygotowywanie obwieszczeń, postanowień, decyzji w przedmiocie środowiskowych uwarunkowań realizowanych inwestycji z udziałem społeczeństwa

  12. opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji technicznej w zakresie ochrony środowiska,

  13. opracowywanie informacji dotyczących gospodarczego korzystania ze środowiska na obiektach administrowanych przez Urząd ,

  14. prowadzenie całokształtu spraw związanych z opłatami z tytułu gospodarczego korzystania ze środowiska,

  15. inicjowanie działań lokalnych na rzecz ochrony środowiska oraz edukacja ekologiczna

  16. prowadzenie spraw w zakresie uzyskiwania pozwoleń wodno-prawnych,

  17. Prowadzenie spraw straży pożarnych należących do kompetencji gminy

141 1
Jerzy Koguc Stanowisko:Inspektor ds. budownictwa, ochrony środowiska i gospodarki przestrzennej
Telefon:833414192
Email:
Godziny przyjęć:

poniedziałek - piątek w godzinach 7:30 - 15:30

pokój nr 1


Obowiązki:

z zakresu planowania i zagospodarowania  przestrzennego:

  • prowadzenie i koordynacja prac związanych z opracowaniem, uchwalaniem i realizacją  materiałów planistycznych:
    • projektem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy
    • projektów planów miejscowych,
  • opiniowanie podziału nieruchomości w aspekcie zgodności z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
  • przygotowywanie projektów opinii, uzgodnień i wskazań organów w przedmiocie zgodności planowanych działań inwestorów w terenie z ustaleniami miejscowego planu  zagospodarowania przestrzennego,
  • wydawanie wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania przestrzennego,
  • przygotowywanie postanowień i decyzji administracyjnych w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu  publicznego, ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu oraz  zmiany sposobu zagospodarowania obiektu budowlanego i terenu,
  • ustalanie przeznaczenia i zasad gospodarowania terenem,
  • prowadzenie ewidencji numerów porządkowych nieruchomości , budynków i mieszkań nazewnictwo ulic i placów oraz współpraca w tym zakresie  z Urzędem Statystyczny
  • przygotowywanie wniosków o pozyskanie finansowych środków pozabudżetowych w tym z UE  na prowadzenie zadań inwestycyjnych
  • nadzór nad utrzymaniem i eksploatacją obiektów komunalnych  gminy, w tym prowadzenie książek  obiektów: Urzędu Gminy i Ośrodka Zdrowia

z zakresu ochrony środowiska:

  • prowadzenie postępowań w sprawach oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć,
  • przygotowywanie obwieszczeń, postanowień, decyzji w przedmiocie środowiskowych uwarunkowań realizowanych inwestycji z udziałem społeczeństwa;
  • opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji technicznej w zakresie ochrony środowiska ,
  • opracowywanie informacji dotyczących gospodarczego korzystania ze środowiska na obiektach administrowanych przez Urząd ,
  • prowadzenie całokształtu spraw związanych z opłatami z tytułu gospodarczego korzystania ze środowiska,
  • inicjowanie działań lokalnych na rzecz ochrony środowiska oraz edukacja ekologiczna

z zakresu ochrony przeciwpożarowej:

  • koordynacja spraw dotyczących zabezpieczenia p. poż. w Urzędzie Gminy;
  • pełnienie obowiązków osoby wyznaczonej przez Wójta do wykonywania działań w zakresie zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników ( Art.2071 Kodeksu pracy)
  • dbałość o przestrzeganie przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych, w budynku Urzędu;
  • zapewnienie wyposażenia budynku w wymagane urządzenia przeciwpożarowe i gaśnice oraz zapewnienie ich konserwacji i naprawy ;
  • zapoznawanie pracowników z przepisami przeciwpożarowymi;
  • naliczanie ekwiwalentu pieniężnego dla członków OSP za udział w akcjach ratowniczych i szkoleniach;
  • rozliczanie kart drogowych i kart pracy sprzętu OSP ze zużycia paliw, olejów i smarów.

Udzielanie pomocy w prowadzeniu działań na rzecz zaspokajania potrzeb mieszkańców sołectwa ANTOLIN

Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych oraz zadań zleconych przez Wójta Gminy i kierownika referatu dotyczących stanowiska.

 

802 2