Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Konstantynów

Logo - Urząd Gminy Konstantynów

Obsada

Szczególowe wyszukiwanie
Imię i Nazwisko Informacje Kadencja Okres Kolejność
Anna Nitychoruk Stanowisko:Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
Telefon:833414192
Email:
Godziny przyjęć:

poniedziałek-piątek 7.30-15.30

pok. nr 17


Obowiązki:

Do podstawowych zadań Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego należy wykonywanie zadań gminy określonych w przepisach o aktach stanu cywilnego, a w szczególności:

        1. Sporządzanie i rejestracja aktów stanu cywilnego oraz prowadzenie i przechowywanie ksiąg stanu cywilnego,

        2. prowadzenie i uwierzytelnianie odpisów aktów stanu cywilnego,

        3. wydawanie odpisów i zaświadczeń w oparciu o księgi,

        4. prowadzenie archiwum zakładowego USC,

        5. przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz innych oświadczeń, zgodnie z przepisami Kodeksu Rodzinnego i Opiekuńczego, wydawanie decyzji oraz zaświadczeń z tym związanych,

        6. prowadzenie korespondencji konsularnej i krajowej w zakresie objętym przepisami prawa o aktach stanu cywilnego i prawa rodzinnego i opiekuńczego,

        7. wydawanie decyzji o sprostowaniu, ustaleniu treści, odtworzeniu i uzupełnieniu aktu stanu cywilnego,

        8. realizacja obowiązku statystycznego w przedmiocie powierzonych zadań,

        9. wydawanie decyzji z zakresu ustawy o zmianie imion i nazwisk ,

        10. przyjmowanie oświadczeń o powrocie małżonka rozwiedzionego do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa,

        11. przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy (testament)

        12. realizacja zadań wynikających z Konkordatu,

        13. organizowanie jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego,

        14. udzielanie ślubów,

        15. prowadzenie spraw ogólno-administracyjnych Urzędu;

        16. prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych, list obecności, książki wyjść oraz spraw związanych z urlopami wypoczynkowymi (w tym również urlopów dyrektorów jednostek organizacyjnych),

        17. prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,

        18. Obsługa techniczno -biurowa narad i spotkań organizowanych przez Wójta w tym narad i szkoleń pracowników oraz sesji sołtysów,

        19. Sporządzanie okresowych sprawozdań i informacji z działalności Wójta

        20. prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,

        21. gromadzenie informacji o gminie i przygotowywanie materiałów promujących gminę ( ulotki, foldery, wizytówki),

        22.  prowadzenie kroniki gminy.

141 1
Anna Nitychoruk Stanowisko:Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
Telefon:833414192
Email:
Godziny przyjęć:

poniedziałek - piątek w godzinach 7:30 - 15:30

pokój nr 16


Obowiązki:

Do podstawowych zadań Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego należy:

  • sporządzanie i rejestracja aktów stanu cywilnego oraz  prowadzenie i przechowywanie ksiąg stanu cywilnego;
  • wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz ich uwierzytelnianie;
  • wydawanie zaświadczeń o braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa, o stanie cywilnym oraz innych zaświadczeń wynikających ze stanowiska;
  • przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński w lokalu USC oraz poza lokalem USC ;
  • przyjmowanie oświadczeń o wyborze imienia dziecka, uznaniu dziecka, powrocie małżonka rozwiedzionego do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa oraz innych oświadczeń wynikających z Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego;
  • rejestracja, urodzeń, małżeństw i zgonów;
  • aktualizacja danych z zakresu stanu cywilnego w rejestrze PESEL;
  • meldowanie noworodków, nadawanie im numeru PESEL;
  • wymeldowanie osób zmarłych;
  • wpisywanie zagranicznych aktów stanu cywilnego do Systemu Rejestrów     Państwowych;
  • prowadzenie postępowania administracyjnego i orzekanie w sprawach rejestracji stanu cywilnego;
  • prowadzenie korespondencji konsularnej i krajowej w zakresie objętym przepisami Prawa o aktach stanu cywilnego, Prawa rodzinnego i opiekuńczego;
  • wydawanie decyzji administracyjnych i zezwoleń wynikających z  obowiązujących na stanowisku ustaw;
  • przyjmowanie zleceń na migrację aktu z innych Urzędów Stanu Cywilnego;
  • nanoszenie wzmianek w aktach stanu cywilnego;
  • powiadamianie o stwierdzonych niezgodnościach;
  • prostowanie błędów, uzupełnianie danych w aktach stanu cywilnego;
  • uznawanie orzeczeń sądów zagranicznych i innych organów w sprawach rodzinnych;
  • realizacja zadań wynikających z Konkordatu;
  • prowadzenie archiwum zakładowego USC – bieżąca konserwacja ksiąg stanu cywilnego;
  • realizacja obowiązku statystycznego w przedmiocie powierzonych zadań;
  • przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy (testament);
  • organizowanie jubileuszy długoletniego pożycia małżeńskiego; wykonywanie innych zadań wynikających z ustawy  o aktach stanu cywilnego i ustaw szczególnych;

z zakresu spraw ogólno-administracyjnych Urzędu:

  • prowadzenie sekretariatu Wójta (zapewnienie obsługi organizacyjnej i administracyjnej Wójta Gminy i Sekretarza Gminy);
  • wykonywanie zadań koordynatora czynności administracyjno-kancelaryjnych w Urzędzie;
  • prowadzenie kancelarii Urzędu, archiwum zakładowego, biblioteki i małej poligrafii;
  • przyjmowanie, rejestrowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji  na zewnątrz i wewnątrz Urzędu;
  • zaopatrzenie materiałowo-techniczne Urzędu, ewidencja zakupu i rozchodu materiałów biurowych;
  • prowadzenie ewidencji skarg, wniosków i petycji, wpływających do Urzędu,
  • prowadzenie rejestru umów;
  • prowadzenie ewidencji wniosków o udzielenie informacji publicznej;
  • prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych, list obecności, książki wyjść służbowych i prywatnych ;
  • zamawianie i ewidencja tablic i pieczęci urzędowych;
  • obsługa techniczno -biurowa narad i spotkań organizowanych przez Wójta  w tym narad i szkoleń  pracowników oraz sesji sołtysów;
  • kompletowanie dokumentacji z zebrań wiejskich;
  • sporządzanie okresowych sprawozdań i informacji z działalności Wójta Gminy;
  • prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania;
  • gromadzenie informacji o gminie i przygotowywanie materiałów promujących gminę ( ulotki, foldery, wizytówki);
  • wydawanie i rozliczanie kart drogowych autobusu szkolnego, busa przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych oraz samochodu służbowego Urzędu.
802 2