Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Konstantynów

Logo - Urząd Gminy Konstantynów

Obsada

Szczególowe wyszukiwanie
Imię i Nazwisko Informacje Kadencja Okres Kolejność
Edward Kamiński Stanowisko:Kierownik Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych
Telefon:833414192
Email:
Godziny przyjęć:

poniedziałek-piątek 7.30-15.30

pok. nr 4


Obowiązki:

Zadania wspólne:

  1. inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych, zapewniających właściwą i terminową realizację przypisanych zadań,
  2. wykonywanie zadań określonych w aktach prawnych organów nadrzędnych, uchwał Rady i zarządzeń Wójta,
  3. przygotowywanie projektów aktów prawnych i innych materiałów dla potrzeb Rady Gminy, Komisji Rady i Wójta,
  4. sprawne i rzetelne rozpatrywanie indywidualnych spraw obywateli zgodnie z przepisami prawa,
  5. prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w sprawach indywidualnych z zakresu swojego działania,
  6. rozpatrywanie skarg , wniosków i interpelacji według właściwości,
  7. współdziałanie z innymi organami jednostek samorządu terytorialnego i administracji rządowej,
  8. usprawnianie organizacji, metod, form pracy oraz podejmowania działań na rzecz usprawnienia załatwiania indywidualnych spraw obywateli,
  9. sygnalizowanie stwierdzonych nieprawidłowości przełożonemu,
  10. znajomość orzecznictwa, umiejętność uzyskania wykładni prawa w sprawach wątpliwych (od radcy prawnego, od organów administracji rządowej i samorządowej),
  11. organizowanie i podejmowanie niezbędnych przedsięwzięć w zakresie ochrony tajemnicy państwowej i służbowej,
  12. przygotowywanie okresowych ocen , analiz , informacji i sprawozdań;
  13. realizacja budżetu Gminy z zachowaniem zasad określonych w ustawie o finansach publicznych i ustawie prawo zamówień publicznych
  14. koordynowanie i opracowywanie materiałów wraz z publikacją w Biuletynie Informacji Publicznej, związanych z realizacją ustawy o dostępie do informacji publicznej. Indywidualna odpowiedzialność za wprowadzone do BIP informacje.
  15. wykonywanie zadań obronnych wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony.

Zadania szczegółowe:

1. Wynikające z pełnienia funkcji kierownika referatu:

  • prawidłowa organizacja pracy w podległym referacie,
  • ustalanie projektów szczegółowych zakresów czynności pracowników Referatu,
  • nadzór i kontrola pracy podległych pracowników,
  • nadzór całości spraw należących do zakresu zadań podległej komórki organizacyjnej,
  • dokonywanie okresowej oceny pracy podległych pracowników oraz występowanie z wnioskami w sprawach personalnych,
  • przestrzeganie zasad i norm wynikających z przepisów powszechnie obowiązujących i przepisów wewnętrznych oraz nadzorowanie w tym zakresie podległych pracowników,
  • nadzór nad terminowym załatwianiem spraw w ramach referatu,
  • nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w referacie oraz zasad i norm obowiązujących w Urzędzie Gminy,
  • ustalanie zastępstw w czasie nieobecności pracowników referatu.
  • systematyczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych przez podległych pracowników,
  • współpraca z innymi pracownikami Urzędu w zakresie wspólnych zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  • przygotowywanie projektów uchwał dla Rady Gminy z zakresu zadań referatu,
  • udział w opracowywaniu i aktualizacji dokumentów strategicznych Gminy,
  • udział w planowaniu, przygotowywanie do realizacji oraz realizacja i rozliczanie gminnych zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • inicjowanie i organizowanie przedsięwzięć wspierających rozwój Gminy,
  • promocja realizowanych inwestycji gminnych.
  • udział w przygotowywaniu projektów umów z wykonawcami na zadania inwestycyjne;
  • nadzór nad treścią i wprowadzaniem informacji do Biuletynu informacji Publicznej oraz na stronę internetowa Gminy w zakresie Referatu.
  • Działania wspólne z podległymi stanowiskami.

2. wykonywanie czynności wynikających z procedur udzielania zamówień publicznych prowadzonych przez gminę, określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, w tym:

  • przygotowywanie projektów zarządzeń w sprawie powołania komisji przetargowej, opracowywanie projektu regulaminu pracy komisji,
  • przygotowanie i prowadzenie prac komisji przetargowej,
  • podawanie do wiadomości publicznej ogłoszeń o przetargach, przygotowywanie dokumentacji,
  • opracowywanie i uzgadnianie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
  • udział w pracach komisji przetargowej
  • przygotowywanie projektu umowy z oferentami wyłonionymi w drodze przetargu,
  • przekazywanie sprawozdań do Urzędu Zamówień Publicznych

3. Prowadzenie i nadzór nad postępowaniami w sprawie przygotowania wniosków aplikacyjnych na zadania objęte referatem.

4. Współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji.

5. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy i Sekretarza Gminy w ramach nadzorowanego referatu.

141 1
Edward Kamiński Stanowisko:Kierownik Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych
Telefon:833414192
Email:
Godziny przyjęć:

poniedziałek - piątek w godzinach 7:30 - 15:30

pokój nr 4


Obowiązki:

Wynikające z pełnienia funkcji kierownika referatu:

  • prawidłowa organizacja pracy w podległym referacie;
  • przygotowywanie propozycji podziału zadań i kompetencji dla poszczególnych pracowników referatu oraz zasad wzajemnego zastępstwa w czasie nieobecności, ustalanie projektów szczegółowych zakresów czynności pracowników Referatu,
  • nadzór i kontrola pracy podległych pracowników;
  • nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w referacie oraz zasad i norm obowiązujących w Urzędzie;
  • dokonywanie okresowej oceny pracy podległych pracowników oraz występowanie z wnioskami w sprawach personalnych;
  • współpraca z innymi pracownikami Urzędu w zakresie wspólnych zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej;
  • przygotowywanie projektów uchwał dla Rady Gminy i zarządzeń Wójta Gminy w zakresie zadań referatu;
  • udział w opracowywaniu i aktualizacji dokumentów strategicznych Gminy,
  • przestrzeganie zasad i norm wynikających z przepisów powszechnie obowiązujących i przepisów wewnętrznych oraz nadzorowanie w tym zakresie podległych pracowników;
  • nadzór nad terminowym załatwianiem spraw w ramach referatu;
  • systematyczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych przez podległych pracowników,
  • udział w planowaniu, przygotowywanie do realizacji oraz realizacja i rozliczanie gminnych zadań inwestycyjnych i remontowych;
  • inicjowanie i organizowanie przedsięwzięć wspierających rozwój Gminy;
  • promocja realizowanych inwestycji gminnych;
  • udział w przygotowywaniu projektów umów z wykonawcami na zadania inwestycyjne;
  • nadzór nad postępowaniami w sprawie przygotowania wniosków aplikacyjnych na zadania objęte referatem;
  • nadzór nad treścią i wprowadzaniem informacji do Biuletynu informacji Publicznej oraz na stronę internetowa Gminy w zakresie Referatu. 
  • Działania wspólne z podległymi stanowiskami.

Nadzór nad jednoosobowym stanowiskiem pracy – do spraw rady gminy i rolnictwa w zakresie zadań obejmujących – rolnictwo i drogownictwo.

Wykonywanie czynności wynikających z procedur udzielania zamówień publicznych prowadzonych przez gminę,  określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych,  w tym:

  • przygotowywanie projektów zarządzeń w sprawie powołania komisji przetargowej, opracowywanie projektu regulaminu pracy komisji;
  • przygotowanie i prowadzenie prac komisji przetargowej;
  • podawanie do wiadomości publicznej ogłoszeń o przetargach, przygotowywanie dokumentacji;
  • opracowywanie i uzgadnianie specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
  • udział w pracach komisji przetargowej;
  • przygotowywanie projektów umów z oferentami wyłonionymi w drodze przetargu;
  • przekazywanie sprawozdań do Urzędu Zamówień Publicznych;
  • prowadzenie rejestru umów,
  • sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem prawa zamówień publicznych przez pracowników Urzędu oraz sygnalizowanie Wójtowi stwierdzonych nieprawidłowości;
  • wykonywanie innych czynności wynikających z procedury udzielania zamówień publicznych.

Współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy w zakresie finansowania i rozliczania

Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy w ramach nadzorowanego referatu.

802 2