Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Konstantynów

Logo - Urząd Gminy Konstantynów

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. drogownictwa i rolnictwa w Referacie Inwestycji i Zamówień Publicznych

Symbol oferty
5/2019
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Konstantynów ul. Kard. St. Wyszyńskiego 2 21-543 Konstantynów
Data ogłoszenia
2019-09-19
Termin składania dokumentów
2019-09-30
Wymagania związane ze stanowiskiem

1)      wymagania niezbędne (konieczne):

a)    obywatelstwo polskie,

b)   pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie  z  pełni  praw publicznych,

c)    niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego  lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d)   nieposzlakowana opinia,

e)    wykształcenie średnie lub wyższe

f)    biegła obsługa komputera -umiejętność korzystania z programów  zawartych w pakiecie biurowym  MS Office,

g)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

h)   co najmniej roczny  staż pracy  w jednostkach administracji publicznej.

2)      wymagania dodatkowe:

a)    preferowane  kierunki techniczne z zakresu: drogownictwa, budownictwa; administracja, prawo, rolnictwo,

b)   dobra znajomość przepisów  prawa niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem, w szczególności ustaw: o  drogach publicznych, Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, o samorządzie  gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych, o ochronie zwierząt  i ochronie przyrody.

c)    umiejętność czytania dokumentacji technicznej,

d)   prawo jazdy kategorii B,

e)    komunikatywność, rzetelność,  dobra organizacja pracy,

f)    samodzielność w podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy w zespole.

Zakres obowiązków

w  zakresie drogownictwa:

1)    wykonywanie zadań  wynikających z  przepisów ustawy o drogach publicznych;

2)    prowadzenie zadań inwestycyjnych w zakresie drogownictwa;

3)    nadzorowanie i kontrolowanie stanu technicznego dróg gminnych;

4)    przygotowywanie  wniosków dotyczących pozyskiwania  środków pozabudżetowych, w tym z Unii Europejskiej na realizację prowadzonych zadań, realizacja  inwestycji, rozliczanie,  monitoring i  sprawozdawczość ,

5)    budowa i konserwacja dróg gminnych, ulic, mostów, placów oraz nadzór nad ich eksploatacją,

6)    współpraca z  Zarządem Dróg Powiatowych i Zarządem Dróg Wojewódzkich;

7)    przygotowywanie dokumentacji przetargowej na prowadzone inwestycje drogowe;

8)    sporządzanie projektów umów  w zakresie realizowanych inwestycji,

9)    wnioskowanie w sprawie zaliczenia dróg do właściwych kategorii oraz zmiany ich klasyfikacji;

10)przygotowywanie decyzji w sprawie  zajęcia pasa drogowego oraz naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego;

11)przygotowywanie decyzji ustalających opłatę roczną z tytułu umieszczenia w pasie drogowym  urządzeń nie związanych z ruchem drogowym;

12)opiniowanie projektów czasowej organizacji ruchu;

13) nadzór nad  realizacją  i konserwacja oświetlenia ulic i dróg;

14)zadania związane z utrzymaniem przystanków komunikacyjnych;

15)nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg gminnych

16)realizacja zdań wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym,

z zakresu rolnictwa

1)   współdziałanie z inspekcja  ochrony roślin w zakresie sygnalizowania pojawienia się chwastów, chorób i szkodników w uprawach oraz nadzór nad ich zwalczaniem,

2)   współpraca z Wojewódzkim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego;

3)   przyjmowanie i przekazywanie zgłoszeń o zachorowaniu lub o podejrzeniu zachorowania na choroby zakaźne, współpraca w tym zakresie ze służbami weterynaryjnymi;

4)   koordynacja prac  w procesie szacowania strat w rolnictwie  powstałych na  skutek  klęsk żywiołowych; kompleksowa obsługa komisji ds. szacowania szkód;

3. Nadzór nad gospodarką leśną , współpraca z leśniczym lasów prywatnych.

4. Prowadzenie całości spraw  związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów oraz wymierzanie kar pieniężnych za samowolne usunięcie drzew i krzewów,

5. Nadzór nad parkiem, kontrola stanu drzewostanu, współpraca z konserwatorem zabytków,

6. Nadzór nad sprawami dotyczącymi zaopatrzenia w wodę,

a)    weryfikacja kosztów przedkładanych przez przedsiębiorstwo wodno-kanalizacyjne  oraz   analiza projektów regulaminów dostarczania wody;

b)   ustalanie kierunków  rozwoju sieci wodociągowej;

c)    pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację  inwestycji w zakresie  gospodarki wodno-ściekowej.

7. Prowadzenie całości spraw wynikających z ustawy o ochronie zwierząt.

8. Prowdzenie spraw z zakresu prawa łowieckiego.

9. Nadzór nad wykonywaniem remontów i bieżącym utrzymaniem zasobów mieszkaniowych Gminy.

10 Prowadzenie książek obiektów budowlanych, stanowiących mieszkaniowy zasób gminy i lokale użytkowe  oraz  dokonywanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa;

11. Wykonywanie  innych zadań wynikających z przepisów szczególnych oraz zleconych przez  kierownictwo Urzędu w zakresie  stanowiska.

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny;

2) życiorys  (CV)

3) kwestionariusz osobowy  

4) potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów dotyczące:

- wykształcenia,

- ukończonych  kursów, szkoleń i innych  dodatkowych  uprawnień,

- świadectwa  pracy,

- dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów niepełnosprawnych chcących skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

5) oświadczenia kandydata:

- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,   

- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

-  o braku  skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

-  o braku przeciwwskazań zdrowotnych  do pracy   na wskazanym stanowisku .

6) zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji

Warunki pracy

1)   zatrudnienie na podstawie umowy o pracę  w wymiarze  - pełny etat

 (w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę umowa zostanie zawarta na czas określony  do 6 miesięcy; podczas trwania umowy pracownik zostanie skierowany do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem, pozytywny wynik egzaminu jest jednym z warunków dalszego zatrudnienia).

2)   charakter pracy: praca biurowa; samodzielne stanowisko  w referacie inwestycji i zamówień publicznych,  związane z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy komputerze, bezpośredni kontakt  z klientem, praca  wymagająca mobilności, aktywności w terenie i gotowości  do wyjazdów służbowych. Praca pod presją czasu,  wymagająca współdziałania w zespole 

3)   stanowisko pracy zlokalizowane będzie na parterze budynku (podjazd dla niepełnosprawnych),

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Konstantynów  sierpniu  2019 r. (w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej  oraz zatrudnianiu  osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż  6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać, w zamkniętych kopertach z dopiskiem          „dotyczy naboru na stanowisko ds. drogownictwa i rolnictwa” w sekretariacie  Urzędu Gminy Konstantynów ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 2,  pok. Nr 16  lub przesłać pocztą na adres Urzędu w terminie do dnia   30  września  2019   r.  do godziny 1530(decyduje data wpływu do Urzędu)

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu  po termie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internatowej Biuletynu Informacji Publicznej  oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.

Dodatkowych informacji udzielają:

Elżbieta Łazowska – Sekretarz Gminy (tel. 833414192)

Edward Kamiński – Kierownik Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych (tel.833414192)

Załączniki

Joanna Węgrzyniak

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Elżbieta Łazowska
Dodano do BIP dnia 19-09-2019 11:37:23