Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. drogownictwa i rolnictwa w Referacie Inwestycji i Zamówień Publicznych
1) wymagania niezbędne (konieczne):
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie średnie lub wyższe
f) biegła obsługa komputera -umiejętność korzystania z programów zawartych w pakiecie biurowym MS Office,
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
h) co najmniej roczny staż pracy w jednostkach administracji publicznej.
2) wymagania dodatkowe:
a) preferowane kierunki techniczne z zakresu: drogownictwa, budownictwa; administracja, prawo, rolnictwo,
b) dobra znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem, w szczególności ustaw: o drogach publicznych, Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych, o ochronie zwierząt i ochronie przyrody.
c) umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
d) prawo jazdy kategorii B,
e) komunikatywność, rzetelność, dobra organizacja pracy,
f) samodzielność w podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy w zespole.
w zakresie drogownictwa:
1) wykonywanie zadań wynikających z przepisów ustawy o drogach publicznych;
2) prowadzenie zadań inwestycyjnych w zakresie drogownictwa;
3) nadzorowanie i kontrolowanie stanu technicznego dróg gminnych;
4) przygotowywanie wniosków dotyczących pozyskiwania środków pozabudżetowych, w tym z Unii Europejskiej na realizację prowadzonych zadań, realizacja inwestycji, rozliczanie, monitoring i sprawozdawczość ,
5) budowa i konserwacja dróg gminnych, ulic, mostów, placów oraz nadzór nad ich eksploatacją,
6) współpraca z Zarządem Dróg Powiatowych i Zarządem Dróg Wojewódzkich;
7) przygotowywanie dokumentacji przetargowej na prowadzone inwestycje drogowe;
8) sporządzanie projektów umów w zakresie realizowanych inwestycji,
9) wnioskowanie w sprawie zaliczenia dróg do właściwych kategorii oraz zmiany ich klasyfikacji;
10)przygotowywanie decyzji w sprawie zajęcia pasa drogowego oraz naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego;
11)przygotowywanie decyzji ustalających opłatę roczną z tytułu umieszczenia w pasie drogowym urządzeń nie związanych z ruchem drogowym;
12)opiniowanie projektów czasowej organizacji ruchu;
13) nadzór nad realizacją i konserwacja oświetlenia ulic i dróg;
14)zadania związane z utrzymaniem przystanków komunikacyjnych;
15)nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg gminnych
16)realizacja zdań wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym,
z zakresu rolnictwa
1) współdziałanie z inspekcja ochrony roślin w zakresie sygnalizowania pojawienia się chwastów, chorób i szkodników w uprawach oraz nadzór nad ich zwalczaniem,
2) współpraca z Wojewódzkim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego;
3) przyjmowanie i przekazywanie zgłoszeń o zachorowaniu lub o podejrzeniu zachorowania na choroby zakaźne, współpraca w tym zakresie ze służbami weterynaryjnymi;
4) koordynacja prac w procesie szacowania strat w rolnictwie powstałych na skutek klęsk żywiołowych; kompleksowa obsługa komisji ds. szacowania szkód;
3. Nadzór nad gospodarką leśną , współpraca z leśniczym lasów prywatnych.
4. Prowadzenie całości spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów oraz wymierzanie kar pieniężnych za samowolne usunięcie drzew i krzewów,
5. Nadzór nad parkiem, kontrola stanu drzewostanu, współpraca z konserwatorem zabytków,
6. Nadzór nad sprawami dotyczącymi zaopatrzenia w wodę,
a) weryfikacja kosztów przedkładanych przez przedsiębiorstwo wodno-kanalizacyjne oraz analiza projektów regulaminów dostarczania wody;
b) ustalanie kierunków rozwoju sieci wodociągowej;
c) pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację inwestycji w zakresie gospodarki wodno-ściekowej.
7. Prowadzenie całości spraw wynikających z ustawy o ochronie zwierząt.
8. Prowdzenie spraw z zakresu prawa łowieckiego.
9. Nadzór nad wykonywaniem remontów i bieżącym utrzymaniem zasobów mieszkaniowych Gminy.
10 Prowadzenie książek obiektów budowlanych, stanowiących mieszkaniowy zasób gminy i lokale użytkowe oraz dokonywanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa;
11. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych oraz zleconych przez kierownictwo Urzędu w zakresie stanowiska.
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV)
3) kwestionariusz osobowy
4) potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów dotyczące:
- wykształcenia,
- ukończonych kursów, szkoleń i innych dodatkowych uprawnień,
- świadectwa pracy,
- dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów niepełnosprawnych chcących skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
5) oświadczenia kandydata:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na wskazanym stanowisku .
6) zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji
1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze - pełny etat
(w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę umowa zostanie zawarta na czas określony do 6 miesięcy; podczas trwania umowy pracownik zostanie skierowany do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem, pozytywny wynik egzaminu jest jednym z warunków dalszego zatrudnienia).
2) charakter pracy: praca biurowa; samodzielne stanowisko w referacie inwestycji i zamówień publicznych, związane z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy komputerze, bezpośredni kontakt z klientem, praca wymagająca mobilności, aktywności w terenie i gotowości do wyjazdów służbowych. Praca pod presją czasu, wymagająca współdziałania w zespole
3) stanowisko pracy zlokalizowane będzie na parterze budynku (podjazd dla niepełnosprawnych),
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Konstantynów sierpniu 2019 r. (w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „dotyczy naboru na stanowisko ds. drogownictwa i rolnictwa” w sekretariacie Urzędu Gminy Konstantynów ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 2, pok. Nr 16 lub przesłać pocztą na adres Urzędu w terminie do dnia 30 września 2019 r. do godziny 1530(decyduje data wpływu do Urzędu)
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po termie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internatowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
Dodatkowych informacji udzielają:
Elżbieta Łazowska – Sekretarz Gminy (tel. 833414192)
Edward Kamiński – Kierownik Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych (tel.833414192)
Dodano do BIP dnia 19-09-2019 11:37:23