stanowisko: ds. gospodarki odpadami komunalnymi
-
wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
wykształcenie wyższe
-
biegła obsługa komputera - umiejętność korzystania z programów zawartych w pakiecie biurowym MS Office
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
-
znajomość przepisów prawa z zakresu funkcjonowania samorządu gminnego, ustawy o odpadach, o utrzymaniu czystości i porządku na terenie gminy, opostępowaniu egzekucyjnym w administracji, Ordynacji podatkowej, ustawy o finansach publicznych., Kodeksu postępowania administracyjnego.
-
-
wymagania dodatkowe:
-
doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej ,
-
wykształcenie wyższe administracyjne, ekonomicze bądź z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami.
-
prawo jazdy kategorii B,
-
kreatywność, zdyscyplinowanie, samodzielność w podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy w zespole, uprzejmość w kontaktach międzyludzkich.
-
-
Prowadzenie całokształtu spraw z zakresu funkcjonowania systemu gospodarki odpadami komunalnymi w tym:
-
przyjmowanie i analiza deklaracji złożonych przez właścicieli nieruchomości, bieżąca aktualizacja bazy danych i wielkości należnych opłat,
-
kontrola rzetelności złożonych deklaracji;
-
wymiar i windykacja opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
-
współudział w przygotowywaniu przetargów na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
-
nadzór nad właściwą realizacją zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne, nad tworzeniem warunków do selektywnej zbiórki, segregacji i składowania odpadów przydatnych do ponownego wykorzystania;
-
nadzór nad organizacją odbioru i wywozu odpadów ciekłych na terenie Gminy;
-
rozliczanie inkasentów;
-
prowadzenie kampanii edukacyjno- informacyjnej wśród mieszkańców;
-
planowanie i inicjowanie działań służących ochronie środowiska w zakresie gospodarki odpadami;
-
aktualizacja gminnego planu gospodarki odpadami.
-
Realizacja zadań wynikających z regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gmin, w szczególności stały nadzór nad utrzymaniem ładu i porządku w gminie.
-
W zakresie gospodarki wodno-ściekowej:
-
prowadzenie rejestru użytkowników oraz ewidencji przyłączy kanalizacyjnych i właścicieli przydomowych oczyszczalni ścieków;
-
przygotowywanie umów z podmiotami gospodarczymi oraz osobami fizycznymi na odprowadzanie ścieków do oczyszczalni,
-
obciążanie mieszkańców opłatami za odprowadzane ścieki, księgowanie wpłat i egzekucja należności.
-
Współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi podmiotami z zakresu prowadzonych spraw
-
Przygotowywanie projektów aktów prawnych w zakresie prowadzonych spraw.
-
Sporządzanie wymaganej prawem sprawozdawczości, analiz, raportów oraz opracowywanie stosownych opinii i uzgodnień;
-
Przyjmowanie i załatwianie skarg, wniosków i petycji dotyczących wykonywanych zadań.
-
Przygotowywanie wniosków o pozyskanie zewnętrznych środków finansowych.
-
Wymagane dokumenty ;
-
list motywacyjny;
-
życiorys (CV);
-
kopia dokumentu stwierdzającego tożsamość;
-
kopie świadectw pracy,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy, szkolenia, i inne dodatkowe uprawnienia
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowiska.
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów niepełnosprawnych chcących skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458, ze zm.),
-
Informacja o warunkach pracy na stanowisku :
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze - pełny etat
(w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę umowa zostanie zawarta na czas określony do 6 miesięcy; podczas trwania umowy pracownik zostanie skierowany do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem, pozytywny wynik egzaminu jest jednym z warunków dalszego zatrudnienia).
-
charakter pracy: praca biurowa; samodzielne stanowisko związane z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy komputerze, bezpośredni kontakt z klientem, stanowisko wymagające mobilności, gotowości do wyjazdów służbowych.
-
stanowisko pracy zlokalizowane będzie na parterze budynku (podjazd dla niepełnosprawnych),
-
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Konstantynów w sierpniu 2017 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „ Oferta na stanowisko ds. gospodarki odpadami komunalnymi” osobiście
w siedzibie Urzędu Gminy Konstantynów ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 2, pok. Nr 16 / sekretariat/ lub przesłać pocztą na adres urzędu w terminie do dnia 3 października 2017 r.
do godziny 1530 (decyduje data wpływu do tutejszego Urzędu).
Dokumenty które wpłyną do urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r Nr 101, poz. 1593 z późn. zm.)”
Dodatkowych informacji udziela: Elżbieta Łazowska – Sekretarz Gminy ( tel. 83 3414192)
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internatowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konstantynów.
Konstantynów, 22 września 2017 r.
Dodano do BIP dnia 22-09-2017 13:38:49