Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Konstantynów

Logo - Urząd Gminy Konstantynów

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi Rady Gminy i rolnictwa

Symbol oferty
2/2020
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Konstantynów ul. Kard. St. Wyszyńskiego 2 21-543 Konstantynów
Data ogłoszenia
2020-09-01
Termin składania dokumentów
2020-09-14
Wymagania związane ze stanowiskiem

1)      wymagania niezbędne (konieczne):

a)    obywatelstwo polskie,

b)   pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie  z  pełni  praw publicznych,

c)    niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego  lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d)   nieposzlakowana opinia,

e)    wykształcenie wyższe.

f)    biegła obsługa komputera -umiejętność korzystania z programów  zawartych w pakiecie biurowym  MS Office,

g)    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

h)   prawo jazdy kat. B

 

2)      wymagania dodatkowe:

a)    preferowane kierunki wykształcenia - prawo, administracja,

b)   dobrze widziane doświadczenie zawodowe,

c)    dobra znajomość przepisów ustaw, w szczególności: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie przyrody, o ochronie zwierząt , o ochronie roślin, o ochronie danych osobowych,

d)   systematyczność, odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność.

Zakres obowiązków

Zapewnienie obsługi  administracyjno-organizacyjnej Rady Gminy i komisji Rady Gminy, w szczególności:

1)        przygotowywanie posiedzeń sesji  Rady Gminy i komisji Rady;

2)        przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie pracownikami materiałów pod obrady Rady Gminy  i komisji Rady i ich doręczanie radnym:

3)        przygotowywanie projektów uchwał dotyczących merytorycznie Rady Gminy oraz projektów planu  pracy;

4)        podawanie do publicznej wiadomości informacji o terminach sesji Rady wraz z planowanym porządkiem obrad;   

5)        opracowywanie materiałów z obrad sesji Rady Gminy i komisji: uchwał,  protokołów  posiedzeń, opinii, wniosków oraz przekazywanie ich wójtowi i podmiotom właściwym do ich  wykonania;

6)        ewidencja uchwał  Rady Gminy, protokołów sesji i komisji;

7)        przedkładanie aktów prawnych organom nadzoru;

8)        przekazywanie uchwał Rady Gminy i wyciągów z protokołów sesji podmiotom właściwym do  ich realizacji;

9)        prowadzenie spraw dotyczących oświadczeń majątkowych radnych i pozostałych osób zobowiązanych do ich złożenia;

10)    organizowanie i obsługa narad, konferencji, spotkań z mieszkańcami, zwoływanych przez przewodniczącego Rady Gminy i przewodniczących komisji Rady;

11)    prowadzenie spraw związanych z wyborami, referendami i konsultacjami społecznymi;

12)    przyjmowanie i rejestracja skarg, wniosków i petycji składanych do Rady Gminy;

13)    prowadzenie zbioru wniosków, zapytań i interpelacji radnych oraz udzielonych odpowiedzi;

14)    pomoc  przy  organizacji  kontroli zewnętrznych  prowadzonych  przez Komisje Rady Gminy;

15)    przygotowywanie i obsługa administracyjno-techniczna wyboru ławników sądowych;

 

Z zakresu rolnictwa :

1)             współpraca z instytucjami i organizacjami rolniczymi, w tym:

- z inspekcją ochrony roślin w zakresie sygnalizowania pojawienia się chwastów, chorób i szkodników w uprawach oraz nadzór nad ich zwalczaniem;

          - z Wojewódzkim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego, Izbą Rolniczą, ARiMR  i innymi, 

2)             przyjmowanie zgłoszeń o zachorowaniu lub o podejrzeniu zachorowania na choroby zakaźne - współpraca w tym zakresie ze  służbami weterynaryjnymi;

3)             koordynacja prac w zakresie szacowania strat w rolnictwie, powstałych wskutek klęsk żywiołowych; kompleksowa obsługa komisji ds. szacowania szkód;

4)             nadzór nad gospodarką leśną , współpraca z leśniczym lasów prywatnych;

5)             prowadzenie całości spraw  związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów oraz wymierzanie kar pieniężnych za samowolne usunięcie drzew i krzewów;

6)             nadzór nad parkiem, kontrola stanu drzewostanu, współpraca z konserwatorem zabytków;

7)             nadzór nad sprawami dotyczącymi zaopatrzenia w wodę, w tym weryfikacja kosztów przedkładanych przez przedsiębiorstwo wodno-kanalizacyjne, analiza projektów regulaminów dostarczania wody;

8)             prowadzenie  całości spraw wynikających z ustawy o ochronie zwierząt;

9)             prowadzenie spraw z zakresu prawa  łowieckiego;

10)         nadzór nad utrzymaniem  ładu i porządku na terenie Gminy –wykonywanie  bieżącej  kontroli  oraz egzekwowanie wypełnienia obowiązków  w tym zakresie od właścicieli nieruchomości;

11)         stała koordynacja prac porządkowych na terenie gminy, wykonywanych przez pracowników porządkowych, osoby zatrudnione na podstawie umów cywilnoprawnych,  w ramach współpracy z Powiatowym Urzędem Pracy i w ramach wykonywania prac społecznie użytecznych oraz nadzór nad pracownikami wykonującymi prace porządkowe;

12)         przygotowywanie decyzji administracyjnych na czasowe zajęcie pasa drogowego oraz naliczanie opłat z tego tytułu;

13)         nadzór nad realizacją i konserwacją oświetlenia ulic i dróg;

14)         nadzór nad utrzymaniem przystanków komunikacyjnych.

Wymagane dokumenty

1)     list motywacyjny;

2)     życiorys  (CV)

3)     kwestionariusz osobowy  

4)   potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem  kserokopie dokumentów dotyczące :

-   wykształcenia,

-   ukończonych  kursów, szkoleń i innych  dodatkowych  uprawnień,

-   świadectwa  pracy,

5) dokument potwierdzający niepełnosprawność – w przypadku kandydatów niepełnosprawnych chcących skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

 

6)   oświadczenia  kandydata:

-  o posiadaniu obywatelstwa polskiego,   

- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

-  o braku  skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

-  o braku przeciwwskazań zdrowotnych  do pracy   na wskazanym stanowisku .

7) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji i klauzula informacyjna zgodnie z załącznikiem do ogłoszenia .

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy, oświadczenia oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych i klauzula informacyjna powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem. 

Warunki pracy

1)   zatrudnienie na podstawie umowy o pracę  w wymiarze  -  1  etat

(w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę umowa zostanie zawarta na czas określony  do 6 miesięcy; podczas trwania umowy pracownik zostanie skierowany do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem, pozytywny wynik egzaminu jest jednym z warunków dalszego zatrudnienia).

2)   Praca biurowa – samodzielne stanowisko,  związane z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy komputerze, bezpośredni kontakt  z klientem, praca  wymagająca mobilności, wyjazdów w teren,  często  jest wykonywana pod presją czasu.  

3)   stanowisko pracy zlokalizowane będzie na parterze budynku (podjazd dla niepełnosprawnych),

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Konstantynów  w  sierpniu  2020 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej  oraz zatrudnianiu  osób niepełnosprawnych  jest mniejszy niż  6%.

Miejsce składania dokumentów

Dokumenty aplikacyjne należy składać, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „ dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi Rady Gminy i Rolnictwa ”  w sekretariacie  Urzędu Gminy Konstantynów ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 2,  pok. Nr 16  lub przesłać pocztą na adres Urzędu w terminie do dnia  14 września  2020 r. do godziny 1400(decyduje data wpływu do Urzędu.)

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu  po terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko.

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne, określone w ogłoszeniu  zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internatowej Biuletynu Informacji Publicznej  oraz na tablicy informacyjnej  Urzędu Gminy.

Dodatkowe  informacje udzielane są pod numerem telefonu  83 3414192  wew. 25 i 26  


Irena Żuk

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Paulina Paluch
Dodano do BIP dnia 01-09-2020 15:11:01