Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Konstantynów

Logo - Urząd Gminy Konstantynów

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. drogownictwa i rolnictwa w Referacie Inwestycji i Zamówień Publicznych

Symbol oferty
4/2019
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Konstantynów ul. Kard. St. Wyszyńskiego 2 21-543 Konstantynów
Data ogłoszenia
2019-09-03
Termin składania dokumentów
2019-09-16
Wymagania związane ze stanowiskiem

wymagania niezbędne (konieczne):

a) obywatelstwo polskie,

b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie  z  pełni  praw publicznych,

c) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d) nieposzlakowana opinia,

e) wykształcenie średnie lub wyższe

f) biegła obsługa komputera - umiejętność korzystania z programów  zawartych w pakiecie biurowym  MS Office,

g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

h) co najmniej roczny staż pracy w jednostkach administracji publicznej.

wymagania dodatkowe:

a) preferowane kierunki techniczne z zakresu: drogownictwa, budownictwa, administracja, prawo, rolnictwo,

b) dobra znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem, w szczególności ustaw: o drogach publicznych, Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, o samorządzie  gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych, o ochronie zwierząt  i ochronie przyrody.

c) umiejętność czytania dokumentacji technicznej,

d) prawo jazdy kategorii B,

e) komunikatywność, rzetelność, dobra organizacja pracy,

f) samodzielność w podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy w zespole.

Zakres obowiązków

w zakresie drogownictwa:

  1. wykonywanie zadań  wynikających z przepisów ustawy o drogach publicznych;
  2. prowadzenie zadań inwestycyjnych w zakresie drogownictwa;
  3. nadzorowanie i kontrolowanie stanu technicznego dróg gminnych;
  4. przygotowywanie wniosków dotyczących pozyskiwania środków pozabudżetowych, w tym z Unii Europejskiej na realizację prowadzonych zadań, realizacja inwestycji, rozliczanie,  monitoring i  sprawozdawczość ,
  5. budowa i konserwacja dróg gminnych, ulic, mostów, placów oraz nadzór nad ich eksploatacją,
  6. współpraca z Zarządem Dróg Powiatowych i Zarządem Dróg Wojewódzkich;
  7. przygotowywanie dokumentacji przetargowej na prowadzone inwestycje drogowe;
  8. sporządzanie projektów umów  w zakresie realizowanych inwestycji,
  9. wnioskowanie w sprawie zaliczenia dróg do właściwych kategorii oraz zmiany ich klasyfikacji;
  10. przygotowywanie decyzji w sprawie zajęcia pasa drogowego oraz naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego;
  11. przygotowywanie decyzji ustalających opłatę roczną z tytułu umieszczenia w pasie drogowym  urządzeń nie związanych z ruchem drogowym;
  12. opiniowanie projektów czasowej organizacji ruchu;
  13. nadzór nad  realizacją  i konserwacja oświetlenia ulic i dróg;
  14. zadania związane z utrzymaniem przystanków komunikacyjnych;
  15. nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg gminnych
  16. realizacja zdań wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym,

w zakresie rolnictwa:

  1. współdziałanie z inspekcja ochrony roślin w zakresie sygnalizowania pojawienia się chwastów, chorób i szkodników w uprawach oraz nadzór nad ich zwalczaniem,
  2. współpraca z Wojewódzkim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego;
  3. przyjmowanie i przekazywanie zgłoszeń o zachorowaniu lub o podejrzeniu zachorowania na choroby zakaźne, współpraca w tym zakresie ze służbami weterynaryjnymi;
  4. koordynacja prac  w procesie szacowania strat w rolnictwie  powstałych na  skutek  klęsk żywiołowych; kompleksowa obsługa komisji ds. szacowania szkód;
  5. nadzór nad gospodarką leśną, współpraca z leśniczym lasów prywatnych.
  6. prowadzenie całości spraw  związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów oraz wymierzanie kar pieniężnych za samowolne usunięcie drzew i krzewów,
  7. nadzór nad parkiem, kontrola stanu drzewostanu, współpraca z konserwatorem zabytków,
  8. nadzór nad sprawami dotyczącymi zaopatrzenia w wodę: - weryfikacja kosztów przedkładanych przez przedsiębiorstwo wodno-kanalizacyjne oraz analiza projektów regulaminów dostarczania wody, - ustalanie kierunków rozwoju sieci wodociągowej; - pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację  inwestycji w zakresie  gospodarki wodno-ściekowej.
  9. prowadzenie całości spraw wynikających z ustawy o ochronie zwierząt.
  10. prowadzenie spraw z zakresu prawa łowieckiego.
  11. nadzór nad wykonywaniem remontów i bieżącym utrzymaniem zasobów mieszkaniowych Gminy.
  12. prowadzenie książek obiektów budowlanych, stanowiących mieszkaniowy zasób gminy i lokale użytkowe oraz dokonywanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa.
  13. wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych oraz zleconych przez  kierownictwo Urzędu w zakresie stanowiska.
Wymagane dokumenty

1. list motywacyjny

2. życiorys (CV)

3. kwestionariusz osobowy  

4. potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem  kserokopie dokumentów dotyczące:

- wykształcenia,

- ukończonych  kursów, szkoleń i innych  dodatkowych  uprawnień,

- świadectwa  pracy,

- dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów niepełnosprawnych chcących skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych

5. oświadczenia kandydata:

- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,   

- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na wskazanym stanowisku.

6. zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji

Warunki pracy

1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę  w wymiarze  - pełny etat (w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę umowa zostanie zawarta na czas określony  do 6 miesięcy; podczas trwania umowy pracownik zostanie skierowany do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem, pozytywny wynik egzaminu jest jednym z warunków dalszego zatrudnienia).

2) charakter pracy: praca biurowa; samodzielne stanowisko  w referacie inwestycji i zamówień publicznych,  związane z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy komputerze, bezpośredni kontakt  z klientem, praca  wymagająca mobilności, aktywności w terenie i gotowości  do wyjazdów służbowych. Praca pod presją czasu, wymagająca współdziałania w zespole 

3) stanowisko pracy zlokalizowane będzie na parterze budynku (podjazd dla niepełnosprawnych),

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Konstantynów sierpniu 2019 r. (w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej  oraz zatrudnianiu  osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „ dotyczy naboru na stanowisko ds. drogownictwa i rolnictwa” w sekretariacie Urzędu Gminy Konstantynów ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 2,  pok. Nr 16  lub przesłać pocztą na adres Urzędu w terminie do dnia 16 września 2019 r. do godziny 1530(decyduje data wpływu do Urzędu)

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu  po termie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko.

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne, określone w ogłoszeniu, zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internatowej Biuletynu Informacji Publicznej  oraz na tablicy informacyjnej  Urzędu Gminy.

Dodatkowych informacji udziela:

Elżbieta Łazowska – Sekretarz Gminy (tel. 83 341 41 92)

Edward Kamiński – Kierownik Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych (tel. 83 341 41 92)


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Elżbieta Łazowska
Dodano do BIP dnia 03-09-2019 13:54:56