Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. drogownictwa i rolnictwa w Referacie Inwestycji i Zamówień Publicznych
wymagania niezbędne (konieczne):
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie średnie lub wyższe
f) biegła obsługa komputera - umiejętność korzystania z programów zawartych w pakiecie biurowym MS Office,
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
h) co najmniej roczny staż pracy w jednostkach administracji publicznej.
wymagania dodatkowe:
a) preferowane kierunki techniczne z zakresu: drogownictwa, budownictwa, administracja, prawo, rolnictwo,
b) dobra znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem, w szczególności ustaw: o drogach publicznych, Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych, o ochronie zwierząt i ochronie przyrody.
c) umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
d) prawo jazdy kategorii B,
e) komunikatywność, rzetelność, dobra organizacja pracy,
f) samodzielność w podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy w zespole.
w zakresie drogownictwa:
- wykonywanie zadań wynikających z przepisów ustawy o drogach publicznych;
- prowadzenie zadań inwestycyjnych w zakresie drogownictwa;
- nadzorowanie i kontrolowanie stanu technicznego dróg gminnych;
- przygotowywanie wniosków dotyczących pozyskiwania środków pozabudżetowych, w tym z Unii Europejskiej na realizację prowadzonych zadań, realizacja inwestycji, rozliczanie, monitoring i sprawozdawczość ,
- budowa i konserwacja dróg gminnych, ulic, mostów, placów oraz nadzór nad ich eksploatacją,
- współpraca z Zarządem Dróg Powiatowych i Zarządem Dróg Wojewódzkich;
- przygotowywanie dokumentacji przetargowej na prowadzone inwestycje drogowe;
- sporządzanie projektów umów w zakresie realizowanych inwestycji,
- wnioskowanie w sprawie zaliczenia dróg do właściwych kategorii oraz zmiany ich klasyfikacji;
- przygotowywanie decyzji w sprawie zajęcia pasa drogowego oraz naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego;
- przygotowywanie decyzji ustalających opłatę roczną z tytułu umieszczenia w pasie drogowym urządzeń nie związanych z ruchem drogowym;
- opiniowanie projektów czasowej organizacji ruchu;
- nadzór nad realizacją i konserwacja oświetlenia ulic i dróg;
- zadania związane z utrzymaniem przystanków komunikacyjnych;
- nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg gminnych
- realizacja zdań wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym,
w zakresie rolnictwa:
- współdziałanie z inspekcja ochrony roślin w zakresie sygnalizowania pojawienia się chwastów, chorób i szkodników w uprawach oraz nadzór nad ich zwalczaniem,
- współpraca z Wojewódzkim Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego;
- przyjmowanie i przekazywanie zgłoszeń o zachorowaniu lub o podejrzeniu zachorowania na choroby zakaźne, współpraca w tym zakresie ze służbami weterynaryjnymi;
- koordynacja prac w procesie szacowania strat w rolnictwie powstałych na skutek klęsk żywiołowych; kompleksowa obsługa komisji ds. szacowania szkód;
- nadzór nad gospodarką leśną, współpraca z leśniczym lasów prywatnych.
- prowadzenie całości spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów oraz wymierzanie kar pieniężnych za samowolne usunięcie drzew i krzewów,
- nadzór nad parkiem, kontrola stanu drzewostanu, współpraca z konserwatorem zabytków,
- nadzór nad sprawami dotyczącymi zaopatrzenia w wodę: - weryfikacja kosztów przedkładanych przez przedsiębiorstwo wodno-kanalizacyjne oraz analiza projektów regulaminów dostarczania wody, - ustalanie kierunków rozwoju sieci wodociągowej; - pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację inwestycji w zakresie gospodarki wodno-ściekowej.
- prowadzenie całości spraw wynikających z ustawy o ochronie zwierząt.
- prowadzenie spraw z zakresu prawa łowieckiego.
- nadzór nad wykonywaniem remontów i bieżącym utrzymaniem zasobów mieszkaniowych Gminy.
- prowadzenie książek obiektów budowlanych, stanowiących mieszkaniowy zasób gminy i lokale użytkowe oraz dokonywanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa.
- wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych oraz zleconych przez kierownictwo Urzędu w zakresie stanowiska.
1. list motywacyjny
2. życiorys (CV)
3. kwestionariusz osobowy
4. potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów dotyczące:
- wykształcenia,
- ukończonych kursów, szkoleń i innych dodatkowych uprawnień,
- świadectwa pracy,
- dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów niepełnosprawnych chcących skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
5. oświadczenia kandydata:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na wskazanym stanowisku.
6. zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji
1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze - pełny etat (w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę umowa zostanie zawarta na czas określony do 6 miesięcy; podczas trwania umowy pracownik zostanie skierowany do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem, pozytywny wynik egzaminu jest jednym z warunków dalszego zatrudnienia).
2) charakter pracy: praca biurowa; samodzielne stanowisko w referacie inwestycji i zamówień publicznych, związane z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy komputerze, bezpośredni kontakt z klientem, praca wymagająca mobilności, aktywności w terenie i gotowości do wyjazdów służbowych. Praca pod presją czasu, wymagająca współdziałania w zespole
3) stanowisko pracy zlokalizowane będzie na parterze budynku (podjazd dla niepełnosprawnych),
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Konstantynów sierpniu 2019 r. (w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „ dotyczy naboru na stanowisko ds. drogownictwa i rolnictwa” w sekretariacie Urzędu Gminy Konstantynów ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 2, pok. Nr 16 lub przesłać pocztą na adres Urzędu w terminie do dnia 16 września 2019 r. do godziny 1530(decyduje data wpływu do Urzędu)
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po termie nie będą rozpatrywane.
Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne, określone w ogłoszeniu, zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internatowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
Dodatkowych informacji udziela:
Elżbieta Łazowska – Sekretarz Gminy (tel. 83 341 41 92)
Edward Kamiński – Kierownik Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych (tel. 83 341 41 92)
Dodano do BIP dnia 03-09-2019 13:54:56