Edward Kamiński
|
Stanowisko:Kierownik Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych Telefon:833414192 Email:
Godziny przyjęć:poniedziałek-piątek 7.30-15.30
pok. nr 4 Obowiązki:Zadania wspólne:
- inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych, zapewniających właściwą i terminową realizację przypisanych zadań,
- wykonywanie zadań określonych w aktach prawnych organów nadrzędnych, uchwał Rady i zarządzeń Wójta,
- przygotowywanie projektów aktów prawnych i innych materiałów dla potrzeb Rady Gminy, Komisji Rady i Wójta,
- sprawne i rzetelne rozpatrywanie indywidualnych spraw obywateli zgodnie z przepisami prawa,
- prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w sprawach indywidualnych z zakresu swojego działania,
- rozpatrywanie skarg , wniosków i interpelacji według właściwości,
- współdziałanie z innymi organami jednostek samorządu terytorialnego i administracji rządowej,
- usprawnianie organizacji, metod, form pracy oraz podejmowania działań na rzecz usprawnienia załatwiania indywidualnych spraw obywateli,
- sygnalizowanie stwierdzonych nieprawidłowości przełożonemu,
- znajomość orzecznictwa, umiejętność uzyskania wykładni prawa w sprawach wątpliwych (od radcy prawnego, od organów administracji rządowej i samorządowej),
- organizowanie i podejmowanie niezbędnych przedsięwzięć w zakresie ochrony tajemnicy państwowej i służbowej,
- przygotowywanie okresowych ocen , analiz , informacji i sprawozdań;
- realizacja budżetu Gminy z zachowaniem zasad określonych w ustawie o finansach publicznych i ustawie prawo zamówień publicznych
- koordynowanie i opracowywanie materiałów wraz z publikacją w Biuletynie Informacji Publicznej, związanych z realizacją ustawy o dostępie do informacji publicznej. Indywidualna odpowiedzialność za wprowadzone do BIP informacje.
- wykonywanie zadań obronnych wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony.
Zadania szczegółowe:
1. Wynikające z pełnienia funkcji kierownika referatu:
- prawidłowa organizacja pracy w podległym referacie,
- ustalanie projektów szczegółowych zakresów czynności pracowników Referatu,
- nadzór i kontrola pracy podległych pracowników,
- nadzór całości spraw należących do zakresu zadań podległej komórki organizacyjnej,
- dokonywanie okresowej oceny pracy podległych pracowników oraz występowanie z wnioskami w sprawach personalnych,
- przestrzeganie zasad i norm wynikających z przepisów powszechnie obowiązujących i przepisów wewnętrznych oraz nadzorowanie w tym zakresie podległych pracowników,
- nadzór nad terminowym załatwianiem spraw w ramach referatu,
- nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w referacie oraz zasad i norm obowiązujących w Urzędzie Gminy,
- ustalanie zastępstw w czasie nieobecności pracowników referatu.
- systematyczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych przez podległych pracowników,
- współpraca z innymi pracownikami Urzędu w zakresie wspólnych zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- przygotowywanie projektów uchwał dla Rady Gminy z zakresu zadań referatu,
- udział w opracowywaniu i aktualizacji dokumentów strategicznych Gminy,
- udział w planowaniu, przygotowywanie do realizacji oraz realizacja i rozliczanie gminnych zadań inwestycyjnych i remontowych,
- inicjowanie i organizowanie przedsięwzięć wspierających rozwój Gminy,
- promocja realizowanych inwestycji gminnych.
- udział w przygotowywaniu projektów umów z wykonawcami na zadania inwestycyjne;
- nadzór nad treścią i wprowadzaniem informacji do Biuletynu informacji Publicznej oraz na stronę internetowa Gminy w zakresie Referatu.
- Działania wspólne z podległymi stanowiskami.
2. wykonywanie czynności wynikających z procedur udzielania zamówień publicznych prowadzonych przez gminę, określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, w tym:
- przygotowywanie projektów zarządzeń w sprawie powołania komisji przetargowej, opracowywanie projektu regulaminu pracy komisji,
- przygotowanie i prowadzenie prac komisji przetargowej,
- podawanie do wiadomości publicznej ogłoszeń o przetargach, przygotowywanie dokumentacji,
- opracowywanie i uzgadnianie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- udział w pracach komisji przetargowej
- przygotowywanie projektu umowy z oferentami wyłonionymi w drodze przetargu,
- przekazywanie sprawozdań do Urzędu Zamówień Publicznych
3. Prowadzenie i nadzór nad postępowaniami w sprawie przygotowania wniosków aplikacyjnych na zadania objęte referatem.
4. Współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji.
5. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy i Sekretarza Gminy w ramach nadzorowanego referatu.
|
141 |
|
1 |
Edward Kamiński
|
Stanowisko:Kierownik Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych Telefon:833414192 Email:
Godziny przyjęć:poniedziałek - piątek w godzinach 7:30 - 15:30
pokój nr 4 Obowiązki:Wynikające z pełnienia funkcji kierownika referatu:
- prawidłowa organizacja pracy w podległym referacie;
- przygotowywanie propozycji podziału zadań i kompetencji dla poszczególnych pracowników referatu oraz zasad wzajemnego zastępstwa w czasie nieobecności, ustalanie projektów szczegółowych zakresów czynności pracowników Referatu,
- nadzór i kontrola pracy podległych pracowników;
- nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy w referacie oraz zasad i norm obowiązujących w Urzędzie;
- dokonywanie okresowej oceny pracy podległych pracowników oraz występowanie z wnioskami w sprawach personalnych;
- współpraca z innymi pracownikami Urzędu w zakresie wspólnych zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej;
- przygotowywanie projektów uchwał dla Rady Gminy i zarządzeń Wójta Gminy w zakresie zadań referatu;
- udział w opracowywaniu i aktualizacji dokumentów strategicznych Gminy,
- przestrzeganie zasad i norm wynikających z przepisów powszechnie obowiązujących i przepisów wewnętrznych oraz nadzorowanie w tym zakresie podległych pracowników;
- nadzór nad terminowym załatwianiem spraw w ramach referatu;
- systematyczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych przez podległych pracowników,
- udział w planowaniu, przygotowywanie do realizacji oraz realizacja i rozliczanie gminnych zadań inwestycyjnych i remontowych;
- inicjowanie i organizowanie przedsięwzięć wspierających rozwój Gminy;
- promocja realizowanych inwestycji gminnych;
- udział w przygotowywaniu projektów umów z wykonawcami na zadania inwestycyjne;
- nadzór nad postępowaniami w sprawie przygotowania wniosków aplikacyjnych na zadania objęte referatem;
- nadzór nad treścią i wprowadzaniem informacji do Biuletynu informacji Publicznej oraz na stronę internetowa Gminy w zakresie Referatu.
- Działania wspólne z podległymi stanowiskami.
Nadzór nad jednoosobowym stanowiskiem pracy – do spraw rady gminy i rolnictwa w zakresie zadań obejmujących – rolnictwo i drogownictwo.
Wykonywanie czynności wynikających z procedur udzielania zamówień publicznych prowadzonych przez gminę, określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, w tym:
- przygotowywanie projektów zarządzeń w sprawie powołania komisji przetargowej, opracowywanie projektu regulaminu pracy komisji;
- przygotowanie i prowadzenie prac komisji przetargowej;
- podawanie do wiadomości publicznej ogłoszeń o przetargach, przygotowywanie dokumentacji;
- opracowywanie i uzgadnianie specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
- udział w pracach komisji przetargowej;
- przygotowywanie projektów umów z oferentami wyłonionymi w drodze przetargu;
- przekazywanie sprawozdań do Urzędu Zamówień Publicznych;
- prowadzenie rejestru umów,
- sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem prawa zamówień publicznych przez pracowników Urzędu oraz sygnalizowanie Wójtowi stwierdzonych nieprawidłowości;
- wykonywanie innych czynności wynikających z procedury udzielania zamówień publicznych.
Współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy w zakresie finansowania i rozliczania
Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy w ramach nadzorowanego referatu.
|
802 |
|
2 |