Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej oświaty
1) wymagania niezbędne (konieczne):
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie wyższe lub średnie - kierunki ekonomiczne
f) biegła obsługa komputera -umiejętność korzystania z programów zawartych w pakiecie biurowym MS Office,
g) co najmniej roczny staż pracy w jednostce samorządowej na podobnym stanowisku.
h) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
2) wymagania dodatkowe:
a) znajomość programów księgowych;
b) dobra znajomość przepisów ustaw, w szczególności: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Prawo oświatowe, o systemie ubezpieczeń społecznych, o finansach publicznych, o rachunkowości, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o podatku VAT, o ochronie danych osobowych,
c) systematyczność, odpowiedzialność, rzetelność, sumienność, komunikatywność.
1) prowadzenie rachunkowości/ksiąg rachunkowych oraz obsługi finansowo księgowej placówek oświatowych;
2) ewidencja syntetyczna, analityczna, karty wydatków, zestawienie obrotów i sald;
3) dekretowanie oraz sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym;
4) dokonywanie i rejestracja rozliczeń gotówkowych i bezgotówkowych;
5) sporządzanie planów finansowych dochodów i wydatków obsługiwanych jednostek,
6) sporządzanie sprawozdań finansowych, statystycznych i innych dotyczących obsługiwanych jednostek,
7) przygotowywanie dla dyrektorów sprawozdań z realizacji planów,
8) rozliczanie stołówki szkolnej,
9) księgowanie i rozliczanie wniosków na realizacje zadań oświatowych
10) prowadzenie ksiąg środków trwałych, pozostałych środków trwałych i materiałów jednostek, rozliczanie inwentaryzacji i uzgadnianie stanu majątkowego jednostek,
11) obsługa finansowo-księgowa funduszu świadczeń socjalnych placówek oświatowych;
12) naliczanie i rozliczanie podatku VAT,
13) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych oraz zadań dotyczących stanowiska.
1) list motywacyjny;
2) życiorys (CV)
3) Kwestionariusz osobowy
4) Potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów dotyczące:
- wykształcenia,
- ukończonych kursów, szkoleń i innych dodatkowych uprawnień,
- świadectwa pracy,
- dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów niepełnosprawnych chcących skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
5) oświadczenia kandydata:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na wskazanym stanowisku .
6) Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji, zgodnie z załącznikiem do ogłoszenia.
1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze - 1 etat
(w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę umowa zostanie zawarta na czas określony do 6 miesięcy; podczas trwania umowy pracownik zostanie skierowany do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem, pozytywny wynik egzaminu jest jednym z warunków dalszego zatrudnienia).
2) charakter pracy: praca biurowa; samodzielne stanowisko, praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
3) stanowisko pracy zlokalizowane będzie na parterze budynku (podjazd dla niepełnosprawnych),
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Konstantynów w czerwcu 2019 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „ dotyczy naboru na stanowisko księgowości budżetowej oświaty” w sekretariacie Urzędu Gminy Konstantynów ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 2, pok. Nr 16 lub przesłać pocztą na adres Urzędu w terminie do dnia 2 sierpnia 2019 r. do godziny 1530(decyduje data wpływu do Urzędu) . Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internatowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
Dodatkowe informacje udzielane są pod numerem telefonu 83 3414192 wew. 25 i 29
Dodano do BIP dnia 22-07-2019 09:52:33