Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki nieruchomościami i kadr
-
wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
wykształcenie wyższe;
-
biegła obsługa komputera - umiejętność korzystania z programów zawartych w pakiecie biurowym MS Office
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
-
doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej ,
-
-
wymagania dodatkowe:
-
preferowane kierunki: administracyjne, ekonomiczne, z zakresu zarządzania nieruchomościami,
-
znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Kodeksu pracy.
-
prawo jazdy kategorii B,
-
kreatywność, zdyscyplinowanie, samodzielność w podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy w zespole, uprzejmość w kontaktach międzyludzkich.
-
-
prowadzenie spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami gminnymi: sprzedaż, oddawanie w użytkowanie wieczyste, dzierżawa, najem, użyczenie, trwały zarząd nieruchomości
-
ewidencja gminnego zasobu nieruchomości;
-
organizowanie przetargów dotyczących obrotu nieruchomościami gminnymi, prowadzenie dokumentacji przetargowej,
-
wydawanie zezwoleń na wcześniejsze zbycie nieruchomości przejętych w użytkowanie wieczyste
-
prowadzenie spraw z zakresu komunalizacji mienia gminnego;
-
prowadzenie spraw związanych z zagospodarowaniem wspólnot gruntowych;
-
prowadzenie spraw dotyczących wyłączenia gruntów z produkcji na cele nierolnicze i nieleśne oraz naliczanie należności z tego tytułu.
-
prowadzenie postępowań dotyczących podziału oraz rozgraniczeń nieruchomości,
-
prowadzenie spraw związanych z rekultywacją gruntów,
-
wykonywanie prac związanych z ujawnieniem w księgach wieczystych nieruchomości gminnych,
-
prowadzenie spraw dotyczących zawierania umów dzierżawy pomiędzy rolnikami do celów emerytalno- rentowych,
-
Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminy, w tym przygotowywanie projektów umów najmu lokali mieszkalnych oraz użytkowych, stanowiących mienie komunalne gminy;
-
prowadzenie dokumentacji dotyczącej spraw osobowych pracowników Urzędu Gminy oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
-
prowadzenie procedury zatrudniania pracowników - organizowanie naboru, uczestniczenie w pracach związanych ze służbą przygotowawczą i oceną pracowników oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
-
prowadzenie spraw dotyczących bhp pracowników, ścisła współpraca z inspektorem pracy,
-
współdziałanie przy kompletowaniu dokumentacji emerytalno- rentowej pracowników,
-
prowadzenie spraw socjalno-bytowych pracowników (ZFSS)
-
naliczanie i odprowadzanie składek na PFRON
-
przygotowywanie projektów aktów prawnych(zarządzeń, uchwał) w zakresie należącym do stanowiska.
-
list motywacyjny;
-
życiorys (CV);
-
kserokopia dokumentu stwierdzającego tożsamość;
-
kserokopie świadectw pracy,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy, szkolenia, i inne dodatkowe uprawnienia
-
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowiska.
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
-
Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów niepełnosprawnych chcących skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r, poz. 902, z późn. zm.)
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2016 r. , poz. 992 z późn. zm.)”
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze - pełny etat
(w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę umowa zostanie zawarta na czas określony do 6 miesięcy; podczas trwania umowy pracownik zostanie skierowany do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem, pozytywny wynik egzaminu jest jednym z warunków dalszego zatrudnienia).
-
charakter pracy: praca biurowa; samodzielne stanowisko związane z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy komputerze, bezpośredni kontakt z klientem, stanowisko wymagające mobilności, gotowości do wyjazdów służbowych.
-
stanowisko pracy zlokalizowane będzie na parterze budynku (podjazd dla niepełnosprawnych),
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Konstantynów w marcu 2018 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami i kadr" osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Konstantynów ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 2, pok. Nr 16 /sekretariat/ lub przesłać pocztą na adres urzędu w terminie do dnia 23 kwietnia 2018 r. do godziny 1530 (decyduje data wpływu do tutejszego Urzędu).
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Dodatkowych informacji udziela: Elżbieta Łazowska – Sekretarz Gminy (tel. 83 341 41 92).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internatowej Biuletynu Informacji Publicznej https://ugkonstantynow.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Konstantynów.
Konstantynów, 10 kwietnia 2018 r.
Dodano do BIP dnia 10-04-2018 12:54:12